Σελίδες

Powered By Blogger

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!!!!!! Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΕΙ!

Σάββατο, 18 Αυγούστου 2012

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ! ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΜΑΓΕΙΑ-ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ-ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!



Ελληνόπουλο μιας άλλης ελληνικής κι όχι παγκοσμιοποιημένης εποχής

Εκπληκτική Ομιλία της εκπαιδευτικού κας Ευδοξίας Αυγουστίνου με θέμα “Αξιακοί προσανατολισμοί στα σχολικά βιβλία”, που έγινε στις 19.2.12 στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο της Ι. Μητροπόλεως Βεροίας, στα πλαίσια γιορτής - αφιερώματος στην οικογένεια, την οποία διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Βεροίας και Ναούσης σε συνεργασία με τον Σύλλογο Πολυτέκνων Ν. Ημαθίας.

(Δείτε το βίντεο μέχρι τέλους οπωσδήποτε. Ξεμπροστιάζει την προδοσία του Υπουργείου ΜΗ Εθνικής Παιδείας και του ΠαιδαγωγικούΙνστιτούτου)...
Σχόλιο ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ:


Dim lights Embed




Ας μην ξεχνάμε το ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ:
Που ξεκινά: Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος

Άρθρο 16:
2. Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελευθέρους και υπευθύνους πολίτες.

Άρθρο 120:
2. Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.
4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύει με τη βία.

Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!

Στην γλώσσα έχουμε το σημαίνον (την λέξη) και το σημαινόμενο (την έννοια). Στην Ελληνική γλώσσα αυτά τα δύο έχουν πρωτογενή σχέση, καθώς αντίθετα με τις άλλες γλώσσες το σημαίνον δεν είναι μια τυχαία σειρά από γράμματα.Σε μια συνηθισμένη γλώσσα όπως τα Αγγλικά μπορούμε να συμφωνήσουμε όλοι να λέμε το σύννεφο car και το αυτοκίνητο cloud, και από την στιγμή που το συμφωνήσουμε και εμπρός να είναι έτσι. Στα Ελληνικά κάτι τέτοιο είναι αδύνατον. Γι’ αυτόν τον λόγο πολλοί διαχωρίζουν...

τα Ελληνικά σαν «εννοιολογική» γλώσσα από τις υπόλοιπες «σημειολογικές» γλώσσες. 


Μάλιστα ο μεγάλος φιλόσοφος και μαθηματικός Βένερ Χάιζενμπεργκ είχε παρατηρήσει αυτή την σημαντική ιδιότητα για την οποία είχε πει «Η θητεία μου στην αρχαία Ελληνική γλώσσα υπήρξε η σπουδαιότερη πνευματική μου άσκηση. Στην γλώσσα αυτή υπάρχει η πληρέστερη αντιστοιχία ανάμεσα στην λέξη και στο εννοιολογικό της περιεχόμενο».
Όπως μας έλεγε και ο Αντισθένης, «Αρχή σοφίας, η των ονομάτων επίσκεψις». Για παράδειγμα ο «άρχων» είναι αυτός που έχει δική του γη (άρα=γή +έχων). Και πραγματικά, ακόμα και στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό να έχει κανείς δική του γη / δικό του σπίτι.

Ο «βοηθός» σημαίνει αυτός που στο κάλεσμα τρέχει. Βοή=φωνή + θέω=τρέχω. Ο Αστήρ είναι το αστέρι, αλλά η ίδια η λέξη μας λέει ότι κινείται, δεν μένει ακίνητο στον ουρανό (α + στήρ από το ίστημι που σημαίνει στέκομαι).

Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον, είναι ότι πολλές φορές η λέξη περιγράφει ιδιότητες της έννοιας την οποίαν εκφράζει, αλλά με τέτοιο τρόπο που εντυπωσιάζει και δίνει τροφή για την σκέψη.

Για παράδειγμα ο «φθόνος» ετυμολογείται από το ρήμα «φθίνω» που σημαίνει μειώνομαι. Και πραγματικά ο φθόνος σαν συναίσθημα, σιγά-σιγά μας φθίνει και μας καταστρέφει. Μας «φθίνει» – ελαττώνει σαν ανθρώπους – και μας φθίνει μέχρι και τη υγεία μας. Και φυσικά όταν θέλουμε κάτι που είναι τόσο πολύ ώστε να μην τελειώνει πως το λέμε; Μα φυσικά «άφθονο».

Έχουμε την λέξη «ωραίος» που προέρχεται από την «ώρα». Διότι για να είναι κάτι ωραίο, πρέπει να έρθει και στην ώρα του. Ωραίο δεν είναι ένα φρούτο ούτε άγουρο ούτε σαπισμένο, και ωραία γυναίκα δεν είναι κάποια ούτε στα 70 της άλλα ούτε φυσικά και στα 10 της. Ούτε το καλύτερο φαγητό είναι ωραίο όταν είμαστε χορτάτοι, επειδή δεν μπορούμε να το απολαύσουμε.

Ακόμα έχουμε την λέξη «ελευθερία» για την οποία το «Ετυμολογικόν Μέγα» διατείνεται «παρά το ελεύθειν όπου ερά» = το να πηγαίνει κανείς όπου αγαπά . Άρα βάσει της ίδιας της λέξης, ελεύθερος είσαι όταν έχεις την δυνατότητα να πάς όπου αγαπάς. Πόσο ενδιαφέρουσα ερμηνεία…

Το άγαλμα ετυμολογείται από το αγάλλομαι (ευχαριστιέμαι) επειδή όταν βλέπουμε ένα όμορφο αρχαιοελληνικό άγαλμα η ψυχή μας αγάλλεται. Και από το θέαμα αυτό επέρχεται η αγαλλίαση. Αν κάνουμε όμως την ανάλυση της λέξης αυτής θα δούμε ότι είναι σύνθετη από αγάλλομαι + ίαση(=γιατρειά). Άρα για να συνοψίσουμε, όταν βλέπουμε ένα όμορφο άγαλμα (ή οτιδήποτε όμορφο), η ψυχή μας αγάλλεται και ιατρευόμαστε. Και πραγματικά, γνωρίζουμε όλοι ότι η ψυχική μας κατάσταση συνδέεται άμεσα με την σωματική μας υγεία.
Παρένθεση: και μια και το έφερε η «κουβέντα», η Ελληνική γλώσσα μας λέει και τι είναι άσχημο. Από το στερητικό «α» και την λέξη σχήμα μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε τι. Για σκεφτείτε το λίγο…

Σε αυτό το σημείο, δεν μπορούμε παρά να σταθούμε στην αντίστοιχη Λατινική λέξη για το άγαλμα (που άλλο από Λατινική δεν είναι). Οι Λατίνοι ονόμασαν το άγαλμα, statua από το Ελληνικό «ίστημι» που ήδη αναφέραμε σαν λέξη, και το ονόμασαν έτσι επειδή στέκει ακίνητο. Προσέξτε την τεράστια διαφορά σε φιλοσοφία μεταξύ των δύο γλωσσών, αυτό που σημαίνει στα Ελληνικά κάτι τόσο βαθύ εννοιολογικά, για τους Λατίνους είναι απλά ένα ακίνητο πράγμα.
Είναι προφανής η σχέση που έχει η γλώσσα με την σκέψη του ανθρώπου. Όπως λέει και ο George Orwell στο αθάνατο έργο του «1984», απλή γλώσσα σημαίνει και απλή σκέψη. Εκεί το καθεστώς προσπαθούσε να περιορίσει την γλώσσα για να περιορίσει την σκέψη των ανθρώπων, καταργώντας συνεχώς λέξεις.

«Η γλώσσα και οι κανόνες αυτής αναπτύσσουν την κρίση», έγραφε ο Μιχάι Εμινέσκου, εθνικός ποιητής των Ρουμάνων.

Μια πολύπλοκη γλώσσα αποτελεί μαρτυρία ενός προηγμένου πνευματικά πολιτισμού. Το να μιλάς σωστά σημαίνει να σκέφτεσαι σωστά, να γεννάς διαρκώς λόγο και όχι να παπαγαλίζεις λέξεις και φράσεις.

www.ellinikoarxeio.com

Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

ΜΕΓΑΛΑ ΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ!

Την..έσωσε ένα αντίδωρο!


Η ιστορία, που θα σας αφηγηθώ είναι πέρα για πέρα αληθινή, όσα απίστευτα στοιχεία και αν έχει. Συνέβη στις.....
αρχές Δεκέμβρη 2007.
 
Οι έννοιες και οι φροντίδες της καθημερινότητας με είχαν καταβάλει εκείνο τον καιρό και ιδιαίτερα κάποιες οικογενειακές υποθέσεις μου είχαν προκαλέσει μεγάλη στεναχώρια. Τέλος πάντων σκεφτόμουν, τα έχει αυτά η ζωή.Αυτό, όμως, που ένοιωσα εκείνο το πρωί ήταν για μένα -έτσι σκεφτόμουν τότε- τελειωτικό.

 
Από την προηγούμενη είχα κάποιες εκκρεμότητες να φέρω σε
πέρας και μάλιστα οικονομικές, που με είχαν στενοχωρήσει και με είχαν αγχώσει πολύ. Είχα πάει στο ταμείο των υπαλλήλων της υπηρεσίας που εργάζομαι και είχα εισπράξει το ποσό ενός δανείου 20.000 ευρώ, προκειμένου να εξοφλήσω την τράπεζα η οποία μας έβγαλε το εξοχικό σπίτι σε πλειστηριασμό και προχώρησε σε κατάσχεση. Ήμουν πολύ στεναχωρημένη, γιατί αυτό το σπίτι είχε φτιαχτεί με πολύ μόχθο και κάθε καλοκαίρι πηγαίναμε με τα παιδιά εκεί για διακοπές.

Δεν ήθελα με κανένα τρόπο να το χάσω, αν και οικονομικά ήμουν σε πολύ δύσκολη κατάσταση, αφού βασιζόμουν μόνο στο μισθό μου. Τέλος πάντων ζήτησα από την υπηρεσία δάνειο, για το οποίο μου κρατάνε κάθε μήνα 250 ευρώ από το μισθό. Μόλις το εισέπραξα σε μετρητά πήγα στην τράπεζα και έστειλα 6.000 ευρώ σε έναν θείο, που είχε καταβάλει εγγύηση για να μη γίνει η κατάσχεση και τα υπόλοιπα 14.000 θα τα έβαζα σε λογαριασμό της τράπεζας, τον οποίο όμως δεν είχα και έπρεπε να τηλεφωνήσω να μου τον πουν. Και ώσπου να τελειώσω με όλα αυτά η τράπεζα έκλεισε. 


Έτσι σκέφθηκα να αφήσω τα χρήματα, μαζί με όλα τα χαρτιά, όπως ήταν, μέσα στο αυτοκίνητό μου, στο τσεπάκι της πόρτας του οδηγού. Εκεί ποιός να τα πειράξει. Άλλωστε πρωί-πρωί θα πήγαινα να τα καταθέσω. Ποτέ δεν είχα χάσει κάτι από το αυτοκίνητο. Μάλιστα τα έβαλα σε ένα φάκελο από αυτούς των δημοσίων υπηρεσιών καθώς τους φύλαγα, όταν η ταμίας μας πλήρωνε και μας έβαζε τα χρήματα στο φάκελο. Εγώ πάντα της γκρίνιαζα γι’ αυτό ότι ο τρόπος αυτός είναι απαρχαιωμένος, αλλά εκείνη εξακολουθούσε το σύστημά της. Έτσι κρατούσα τους φακέλους κι όλο και κάπου μου χρησίμευαν. Ίσως σας κουράζω με λεπτομέρειες αλλά θα δείτε παρακάτω γιατί σας τις αναφέρω.


Εκείνο το πρωί λοιπόν ξεκίνησα να πάω στη τράπεζα για την κατάθεση των χρημάτων. Το αυτοκίνητο, ενώ συνήθως το παρκάρω στην πυλωτή της πολυκατοικίας, εκείνο το βράδυ το είχα παρκάρει λίγο παραπέρα από το σπίτι, γιατί κάποιος μου είχε πιάσει το πάρκιν. Πηγαίνω εκεί που το είχα παρκάρει, πολύ κοντά στο σπίτι και σε σίγουρο μέρος, αλλά το αυτοκίνητο πουθενά.Κοπήκανε τα πόδια μου. Δεν ήταν δυνατόν. Στη γειτονιά. Λίγα μέτρα από το σπίτι. Ποτέ κανείς δεν είχε παραπονεθεί για κλοπές. Είμαστε ήσυχη γειτονιά. Κόντεψα να τρελαθώ. Δεν ήταν μόνο το αυτοκίνητο που έχασα, κι αν το εύρισκα και πως θα το εύρισκα, και πως θα πηγαίνω στη δουλειά και πως θα πηγαίνει ο γιος μου στο σχολείο που τον πήγαινα εγώ κάθε πρωί, δεν ήταν που δεν είχα καθόλου χρήματα να αγοράσω άλλο, ήταν ότι είχα μέσα και τις 14.000 ευρώ. Πήγα να τρελαθώ πραγματικά. 


Και εκτός αυτού και το σπίτι θα έχανα, αφού δεν πρόλαβα να στείλω τα χρήματα στην τράπεζα. Και το αυτοκίνητο και τα χρήματα, αλλά και θα μου κρατούσαν κι από τον μισθό μου 250 ευρώ το μήνα γι’ αυτό το δάνειο. Τρελάθηκα. Ένοιωσα δύσπνοια, κιτρίνισα. Γύρισα στο σπίτι και κάθισα μουδιασμένη. Τώρα τι να κάνω. Παίρνω αμέσως το 100 και καταγγέλλω τη κλοπή. -Τι να σας πω κυρία μου, μου λέει στην άλλη άκρη της γραμμής ο αστυνομικός, στην Αθήνα κάθε μέρα κλέβονται 100 αυτοκίνητα. Θα δώσουμε τα στοιχεία στα περιπολικά κι αν τύχει και πέσουμε επάνω.. αν είστε τυχερή… πηγαίνετε και στο αστυνομικό τμήμα να κάνετε και μήνυση κατά αγνώστων. Όλα μαύρα…Πηγαίνω στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής μου, κι εκεί τα ίδια. Εκεί ένα παιδί, νέος αστυνομικός, μου φέρνει ένα μπουκαλάκι νερό -πως θα με είδε το παιδί- και μου λέει.
- Ηρεμήστε μπορεί και να το βρείτε…


Γυρίζω σπίτι και περιμένω…Στη στιγμή άρχισα να σκέφτομαι τα γεγονότα. Πως συνέβη αυτό, γιατί συνέβη αυτό, γιατί ο Θεός να μου δώσει αυτή τη δοκιμασία…Εκεί μου ήρθε τότε στο νου μια κουβέντα, που μου είχε πει ένα σεβάσμιος γέροντας κάποτε, που πήγα κοντά του να εξομολογηθώ. Ήμουν τότε πολύ στενοχωρημένη και ανήσυχη για τα παιδιά μου, για τη ζωή μου…έκλαιγα, μιλούσα κι έκλαιγα…τότε μου λέει.

 
- Μην κλαις. Ο Θεός μας δίνει τις δοκιμασίες για κάποιο λόγο. Είναι, όμως, πατέρας μας και αγαπάει τα παιδιά του. Το καλό μας θέλει. Πρέπει να του έχουμε εμπιστοσύνη. Για κάποιο λόγο μας τα στέλνει όλα τούτα. Μην κλαις. Είναι αμαρτία, γιατί δείχνεις ότι δεν τον εμπιστεύεσαι…Να κάνεις την προσευχή σου και να αφήνεσαι με εμπιστοσύνη στο θέλημά του.


Εγώ, όμως, είμαι ένας άνθρωπος κοσμικός. Ψάχνω βέβαια τα πνευματικά μονοπάτια, αλλά πολύ μικρή είναι η πίστη μου. Θυμήθηκα τα λόγια τούτα του γέροντα και σκέφτηκα ξανά τα γεγονότα κάτω από άλλη ματιά. Για ποιό λόγο γίνονται όλα, για κάποιο λόγο μας στέλνει ο Θεός τις δοκιμασίες. Για λίγο όμως, γιατί ξανά με κυρίευσε η απελπισία, αλλά πάλι ξανασκέφτηκα τα λόγια του γέροντα.. Και τότε ξαφνικά θυμήθηκα ότι μου είχε δώσει μια προσευχή να διαβάζω στα δύσκολα αλλά… και στα εύκολα μου είχε πει. Έψαξα πού την είχα καταχωνιάσει εδώ και τόσα χρόνια -θα είχαν περάσει 8-9 χρόνια από τότε. Τη βρήκα όμως, δεν την είχα πετάξει. Την διάβασα πολλές φορές. Ήταν η προσευχή των πατέρων της Όπτινα. Σε λίγο ξαναπήρα τηλέφωνο το 100. Τίποτα. Το αστυνομικό τμήμα τίποτα. Ήρθε μεσημέρι. Γύρισαν τα παιδιά από τα σχολεία τους. Του είπα τα καθέκαστα. Στεναχωρέθηκαν πολύ. Εγώ μουδιασμένη, αλλά κάπου άρχισα να σκέφτομαι ότι πρέπει να αποδέχομαι αυτά που μου τυχαίνουν στην ζωή. Να έχω εμπιστοσύνη στο Θεό. 


Μάλλον, όμως, το ’κανα και αναγκαστικά, αφού δεν μπορούσα να κάνω και τίποτε άλλο. Όμως αυτή η κουβέντα του γέροντα όλο και μεγάλωνε στο μυαλό μου…Όλα γίνονται για κάποιο σκοπό… Όλα γίνονται για κάποιο σκοπό. Άρα πρέπει να σκεφτώ ποιός είναι ο σκοπός, είπα εγώ στον εαυτό μου, αφού αυτή είναι η πάγια τακτική μου, όλα να τα εξηγώ. Έλα, όμως, που ορισμένα είναι πάνω από τη δύναμη του νου μου.
Έτσι πέρασε η μέρα. Κάνοντας τηλεφωνήματα, αγωνιώντας, ξανακάνοντας προσευχή.


Κατά τις 11:30 η ώρα το βράδυ ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο.
- Κυρία μου είμαστε από το αστυνομικό τμήμα Κάτω Πατησίων. Έχετε ένα αυτοκίνητο άσπρο, τάδε μάρκα με τάδε νούμερα. Η καρδιά μου κόντευε να σπάσει.
Ναι. Τι έγινε• Έχουμε εδώ δυο άτομα που είχαν το αυτοκίνητό σας• τους σταματήσαμε για έλεγχο και βρήκαμε το δίπλωμα και τα χαρτιά σας. Ελάτε αμέσως.
Έτρεξα κατευθείαν εκεί. Ήταν δυο νεαροί -όχι κακά παιδιά- με σκυμμένο το κεφάλι.
Κυρία μου, μου λέει ο διοικητής τι είχατε στο αυτοκίνητό σας εκτός από τα χαρτιά σας; Χρήματα κύριε διοικητά. Πόσα; 14.000 ευρώ. Καλά κυρία μου, αφήνουμε τόσα λεφτά στο αυτοκίνητο; Τι να του πω δίκιο είχε. Βγάζει τότε από το συρτάρι του ένα φάκελο, τον φάκελο της υπηρεσίας μου, που είχα βάλει μέσα τα χρήματα και μου λέει. Μετρήστε τα. Κοπήκανε τα πόδια μου. Μα ήταν δυνατόν; Αρχίζω και μετράω. 


Τα χρήματα ήταν όλα εκεί δεν έλειπε ούτε ένα ευρώ. Δεν είναι δυνατόν λέω. Πως έγινε αυτό; Ρωτάει τότε ο διοικητής τους νεαρούς. Τι έγινε παιδιά; Πως και δεν πειράξατε τα χρήματα; Δεν τα βρήκατε;

 
 Όχι απαντάει ο ένας. Δηλαδή βρήκαμε τον φάκελο, αλλά δεν τον ανοίξαμε. Γιατί τους ρωτά ο αστυνομικός. Να καθώς ψάχναμε το αυτοκίνητο, στο ντουλαπάκι μπροστά, του συνοδηγού βρήκαμε τα διπλώματα της κυρίας και των παιδιών της, την άδεια του αυτοκινήτου και βρήκαμε κι έναν φάκελο ίδιο που είχε μέσα ένα κομμάτι ψωμί από την εκκλησία, ξερό.
- Αντίδωρο το λένε , του λέει ο άλλος.
- Ναι αντίδωρο. Ε, και καθώς ψάχναμε βρήκαμε στο τσεπάκι στο πλάι του αυτοκινήτου και αυτό τον φάκελο και είπαμε ότι αντίδωρο θα ’χει πάλι μέσα αυτή, όπως είχε στο άλλο. Φαίνεται ότι θα ’ναι καμιά θρήσκα… Και έτσι δεν ανοίξαμε τον φάκελο..


Μείναμε όλοι άφωνοι. Μαζεύτηκαν όλοι οι αστυνομικοί γύρω-γύρω και κοιτούσαν παραξενεμένοι. Κανείς δε μιλούσε.
Δεν θα σας κουράσω με άλλες λεπτομέρειες. Σε λίγο ήρθαν οι γονείς τους -καλοί άνθρωποι- απέσυρα τη μήνυση και γύρισα σπίτι. Εκεί έγινε πάλι άλλο σκηνικό. Τα παιδιά μου δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι το αυτοκίνητο βρέθηκε άθικτο, μόνο η βενζίνη είχε τελειώσει, και τα χρήματα όλα. Ήταν συγκλονιστικό. Δηλαδή ένα μικρό κομματάκι αντίδωρο μπόρεσε να ανατρέψει μια σειρά γεγονότων. Γιατί, αν είχαν βρει τα χρήματα, σίγουρα τα πράγματα θα έβαιναν αλλιώς. Και πότε το είχα βάλει εκεί το αντίδωρο ούτε που θυμόμουν. Εκείνο το ντουλαπάκι σπάνια το ανοίγω. Και το αντίδωρο θα το είχα από το καλοκαίρι ίσως, που πηγαίνω καμιά φορά σε κάποιο προσκύνημα. Αλλά πάλι πως το έβαλα μέσα στο φάκελο. Ούτε που μπορώ να θυμηθώ.


Σημασία βέβαια έχει πως το γεγονός αυτό με έκανε να βλέπω τη ζωή αλλιώς. Να βλέπω με σεβασμό το καθετί και να αποδέχομαι με σεβασμό σχεδόν με ευγνωμοσύνη ακόμα και τα άσχημα, που μου συμβαίνουν στη ζωή. 
Το περιστατικό έγινε αιτία να επηρεαστούν αρκετοί άνθρωποι. Πρώτη εγώ. Μετά τα παιδιά μου, που συνήθως με κοντράρουν πάνω σ’ αυτά τα ζητήματα, τώρα όλο και συζητούν θέματα πνευματικά και ο μικρός -τελειόφοιτος λυκείου- εφέτος για πρώτη φορά νήστεψε. Αυτό τον καιρό συμμετέχω σε κάποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα και επειδή εκείνη την ημέρα δεν πήγα στο μάθημα εξήγησα στον καθηγητή μου τι είχε συμβεί. Την άλλη μέρα, όταν του είπα την συνέχεια, κούνησε σκεφτικός το κεφάλι και με παρότρυνε να πάω να κοινωνήσω, πράγμα που έκανα καθώς πλησίαζε η γιορτή του αγίου Νικολάου. Περιττό να πω ότι ανέφερε το γεγονός σε όλο το τμήμα και έμειναν να με κοιτάζουν όλοι κατάπληκτοι. 


Η μητέρα του ενός από τα παιδιά, που είχαν πάρει το αυτοκίνητό μου τηλεφώνησε λίγο μετά τα Χριστούγεννα και μου είπε πως ο γιος της τής ζήτησε να νηστέψει και να πάει να κοινωνήσει, γιατί του έκανε λέει μεγάλη εντύπωση το γεγονός με το αντίδωρο και το ότι δεν είχε συνέπειες η κακή του αυτή πράξη για την οποία και είχε μετανιώσει πικρά… Οι συνάδελφοι στη δουλειά άκουσαν το γεγονός, ορισμένοι μπορεί να το ξέχασαν, ορισμένοι, όμως, που και μου το θυμίζουν και συχνά κουβεντιάζουμε για το αν υπάρχουν δυνάμεις πάνω από μας, που ρυθμίζουν τις ζωές μας. Και ακόμα η διήγηση του γεγονότος αυτού με έκανε να έρθω κοντά με μια φίλη, που με βοηθά να βαδίσω στον δρόμο τον πνευματικό με όλο και πιο σίγουρα βήματα. Τη λένε Αγγελική.


Τα λόγια αυτά του γέροντα, τα λόγια της προσευχής, τα θυμάμαι πάντα στα δύσκολα, αλλά και στα εύκολα. Αυτή η προσευχή τυπώθηκε στο νου και στην καρδιά μου και τη ψιθυρίζω από τότε συχνά, σχεδόν κάθε μέρα…
«Κύριε…Στις απρόοπτες καταστάσεις μη μ’ αφήσεις να ξεχάσω ότι όλα παραχωρούνται από σένα… Δίδαξε με να δέχομαι με ακλόνητη πεποίθηση ότι τίποτε δεν συμβαίνει, χωρίς να το επιτρέψεις εσύ…
Κύριε, δος μου τη δύναμη να υποφέρω τον κόπο της ημέρας αυτής σε όλη τη διάρκειά της. Καθοδήγησε τη θέλησή μου και δίδαξε με να προσεύχομαι, να πιστεύω, να υπομένω, να συγχωρώ και ν’ αγαπώ. ΑΜΗΝ».
Και μέσα στο τρέξιμο της καθημερινότητας δεν βάζει ο νους του ανθρώπου τι μπορεί να του ξημερώσει και τι πράγματα μπορεί να του συμβούν.

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Εκλογές 2012: Τα επίσημα αποτελέσματα - Ποιοι εκλέγονται

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012, 19:35

Νίκη της Νέας Δημοκρατίας, άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ και συντριπτικά χαμηλά ποσοστά για το ΚΚΕ καταγράφονται στην τελική εκτίμηση του ΥΠΕΣ για το εκλογικό αποτέλεσμα με καταμετρημένο το 99,95%. Σύμφωνα με τη Singular Logic, στη Βουλή εισέρχονται επτά κόμματα. Η αποχή άγγιξε το 37,53%.

ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ

Ενσωμάτωση: 99,95% / Εκλογικά Τμήματα: 20.594 από 20.604 / Τελευτ. ενημέρωση 10.54
Εγγεγραμμένοι: 9.950.990
Ψήφισαν: 6.216.232
Έγκυρα: 4.857.829 / 99,01 %
Άκυρα: 28.775 / 0,59 %
Λευκά: 20.030 / 0,41 %

 ΚΟΜΜΑ ΠΟΣΟΣΤΟ  ΨΗΦΟΙ  ΕΔΡΕΣ
 ΝΔ  29,66%  1.825.401   129
 ΣΥΡΙΖΑ 26,89% 1.654.896     71
 ΠΑΣΟΚ 12,28%    755.784     33
 ΑΝΕΞ. ΕΛΛΗΝΕΣ   7,51%    462.409     20
 ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ   6,92%    425.948     18
 ΔΗΜΑΡ   6,26%    385.030     17
 ΚΚΕ   4,50%    277.131     12



Δείτε τον πίνακα με τα ποσοστά των κομμάτων στις 17 Ιουνίου και στις 6 Μαΐου



Πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση

Πού χάνουν και πού κερδίζουν έδρες τα κόμματα

Ενισχυμένη κατά 21 έδρες είναι η ΝΔ σε σχέση με τις εκλογές του Μαΐου, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ αυξάνει την κοινοβουλευτική του δύναμη κατά 19 έδρες, σύμφωνα με την ενσωμάτωση του 99,95% των εκλογικών τμημάτων. Από την άλλη, το ΠΑΣΟΚ χάνει 8 έδρες, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες 13, η Χρυσή Αυγή τρεις, η ΔΗΜΑΡ δύο έδρες και το ΚΚΕ καταγράφει σημαντικές απώλειες καθώς χάνει 14 έδρες.

Σημειώνεται ότι τα αντίστοιχα ποσοστά στις εκλογές του Μαΐου ήταν:


  • ΝΔ: 18,85% (108 έδρες)
  • ΣΥΡΙΖΑ: 16,78 % (52 έδρες)
  • ΠΑΣΟΚ: 13,18% (41 έδρες),
  • Ανεξάρτητοι Έλληνες:10,61% (33 έδρες)
  • ΚΚΕ: 8,48% (26 έδρες)
  • Χρυσή Αυγή: 6,97 % (21 έδρες)
  • ΔΗΜΑΡ: 6,11% (19 έδρες).
Σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα:

Η ΝΔ κερδίζει μία έδρα στην Α' Θεσσαλονίκης, στην Α' Πειραιά, στην Καβάλα, στην Κορινθία, στη Μεσσηνία, στην Πιερία, στη Β' Θεσσαλονίκης, στη Μαγνησία, στο Ρέθυμνο, στην Καρδίτσα, στην Πέλλα, στην Εύβοια, στα Ιωάννινα και στην Κέρκυρα. Δύο έδρες κερδίζει σε Ηλεία, Ημαθία και Κοζάνη, ενώ τρεις στη Φθιώτιδα. Ωστόσο, χάνει από μία έδρα στα Δωδεκάνησα, στα Τρίκαλα, στη Ζάκυνθο και στα Χανιά.

Ο ΣΥΡΙΖΑ κερδίζει στη Β' Αθηνών επιπλέον τέσσερις έδρες σε σχέση με τον Μάιο και από μία έδρα σε Α' Θεσσαλονίκης, Αττική, Αιτωλοακαρνανία, Ηράκλειο, Δράμα, Δωδεκάνησα, Ζάκυνθο, Καστοριά, Κοζάνη, Λασίθι, Μαγνησία, Πρέβεζα, Σάμο, Σέρρες, Τρίκαλα, Φλώρινα, και Λάρισα. Χάνει μία σε Ημαθία, Καβάλα, Κορινθία, Κέρκυρα.

Το ΠΑΣΟΚ χάνει μία έδρα σε Β΄ Αθηνών, Β΄ Θεσσαλονίκης, Κοζάνη, Λασίθι, Μεσσηνία, Πρέβεζα, Τρίκαλα, Ρέθυμνο, Φθιώτιδα, Φλώρινα και Ημαθία. Κερδίζει μία σε Κέρκυρα, Κυκλάδες και Λέσβο,

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες χάνουν δύο έδρες στη Β' Αθηνών και από μία έδρα σε Α΄ Θεσσαλονίκης, Αιτωλοακαρνανία, Δράμα, Ηλεία, Καστοριά, Κυκλάδες, Λάρισα, Μαγνησία, Πέλλα και Φθιώτιδα.

Η Χρυσή Αυγή χάνει από μία έδρα σε Α΄ Αθηνών, Ηλεία και Φθιώτιδα και η ΔΗΜΑΡ χάνει από μία έδρα σε Κοζάνη και Σέρρες.

Τέλος, το ΚΚΕ χάνει από μία έδρα σε Β΄ Αθηνών, Α' Πειραιά, Εύβοια, Ημαθία, Ηράκλειο, Α΄ Θεσσαλονίκης, Ιωάννινα, Καρδίτσα, Κέρκυρα, Κοζάνη, Λέσβο, Μαγνησία και Σάμο.


Τα εκτός Βουλής κόμματα

Όσον αφορά στο συνολικό ποσοστό των κομμάτων που μένουν εκτός Βουλής, παρουσιάζεται σημαντική μείωση καθώς από το 19,02% που ήταν τον περασμένο Μάιο, στις εκλογές του Ιουνίου διαμορφώθηκε στο 5,98%.

Ειδικότερα για το ΛΑΟΣ από το 2,90% «έπεσε» στο 1,58%, ενώ οι Οικολόγοι Πράσινοι από το 2,93% πήραν μόλις 0,88%.

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012



Έρχεται η ώρα της αλήθειας! ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ !!! ΔΙΑΒΑΣΤΕ για να ξέρετε …Εσείς αποφασίζετε για το μέλλον της χώρας μας


 Οι Γερμανοί αρνούνται από την πλευρά τους να αφήσουν την Ελλάδα να φύγει.

Όσο και αν ακούγεται , σε μια πρώτη φάση περίεργο, το Βερολίνο, κάθε άλλο παρά θετικό είναι στο να επιτρέψει στην Ελλάδα, να αποχωρήσει από την ευρωζώνη, με πολλές πιθανότητες να περάσει στην αμερικανική ζώνη επιρροής

Η ραγδαία όμως άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ και η εμπέδωση της παρουσίας αντιμνημονιακών δυνάμεων, όπως οιΑνεξάρτητοι Έλληνες στα δεξιά, περιπλέκουν τα πράγματα.

Το Γερμανικό «μυστικό»

Τι θέλουν επί της ουσίας οι Γερμανοί; 

Να μείνει η Ελλάδα στην ευρωζώνη, εφαρμόζοντας τα Μνημόνια. 

Ακόμη και στην περίπτωση που η ευρωζώνη διαλυθεί σε τρία ή τέσσερα χρόνια, στο Βερολίνο φθάνει η επόμενη διετία για να δέσει τα συμφέροντα του στην Ελλάδα, μέσω των ιδιωτικοποιήσεων και την εξαγορά των ελληνικών υποδομών, με ιδιωτικού χαρακτήρα συμφωνίες . 

Αυτές , όπως για παράδειγμα η απόκτηση του ελληνικού ΟΤΕ, από το Γερμανικό κρατικό μονοπώλιο των τηλεπικοινωνιών δεν ανατρέπονται ούτε στην περίπτωση που σε μια ύστερη φάση , αποχωρήσει εθελοντικά η Ελλάδα από τη ζώνη του ευρώ, ούτε και στην περίπτωση που η ευρωζώνη διαλυθεί.

Στη δεύτερη περίπτωση για παράδειγμα , αν διαλυθεί η ζώνη του ευρώ , η κάθε χώρα θα φύγει με την εθνική της περιουσία και τα εθνικά της χρέη , αναζητώντας μια καλύτερη μοίρα μέσα από εθνικούς σχεδιασμούς δημοσιονομικής πειθαρχίας και οικονομικής ανάπτυξης. 

Η Γερμανία δεν θέλει να φύγει με μόνο περιουσιακό στοιχείο την Ανατολική Γερμανία, αλλά υποδομές, βιομηχανίες, ανταγωνιστικά πεδία και πλεονεκτήματα των άλλων χωρών της ευρωζώνης.

Αυτό θα την κάνει ισχυρή ως διεθνή παίκτη , ακόμη και χωρίς το ευρώ.

Στο πλαίσιο το συγκεκριμένο οι λεγόμενες αποκρατικοποιήσεις στην Ελλάδα, δεν είναι τίποτα διαφορετικό από αποεθνικοποιήσεις και πέρασμα ελληνικών κυρίαρχων υποδομών , στην Γερμανική κρατική ή σε Γερμανική ιδιοκτησία. 

Το γερμανικό ενδιαφέρον στην Ελλάδα είναι δεδομένο στους εξής τομείς. . .



Λιμάνια, αεροδρόμια, ενέργεια- ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ΔΕΗ, δίκτυα , μεταφορές , δρόμοι , τράπεζες, τουρισμός, ιδιωτική ιδιοκτησία, ειδικές οικονομικές ζώνες στον ελληνικό Βορρά, αλλά και στην Πελοπόννησο (πρόταση Τατούλη) και την Κρήτη. 

Οι Γερμανοί σε ελάχιστα χρόνια από τώρα με τη διαδικασία των Μνημονίων θα έχουν αποκτήσει ότι θέλουν από την Ελλάδα και θα έχουν μάλιστα «μοιράσει» παιχνίδι και στους Γάλλους.

Η Ελληνική ανατροπή

Αν όμως , με τον τρόπο που ψηφίζουν οι Έλληνες, τρέξουν οι εξελίξεις πολύ γρήγορα και η σχέση της Ελλάδας, με το ευρώ «σπάσει» τότε η Ελλάδα , ακόμη και στη μεταβατική περίοδο αποχώρησης της Ελλάδας από τη ζώνη του ευρώ, θα αρχίσουν να συζητούνται εθνικά σχέδια αναδιοργάνωσης και όχι ευρωπαϊκά. 

Ο ΣΥΡΙΖΑ ήδη εξελίσσει μια τέτοια λογική. 

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες , από την «κλειστό πυρήνα» της στρατηγικής τους εμπίπτουν σε κάτι τέτοιο. Αυτά δεν συμφέρουν τους Γερμανούς.

Το Βερολίνο, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, όταν δέχθηκε την πρόταση από πλευράς των Αμερικανών να στηρίξουν αυτοί την Ελλάδα, σε μια συντεταγμένη πορεία αποχώρησης από την ευρωζώνη, αυτό συνέβη όταν η Ευρώπη διακήρυσσε ότι το πρόβλημα του ευρώ είναι η Ελλάδα, αρνήθηκε με πολύ πάθος ένα τέτοιο ενδεχόμενο. 

Τότε μάλιστα τα Γερμανικά think tanks, άρχισαν να υιοθετούν τα σενάρια περί ευρωπαϊκού ντόμινο σε περίπτωση αποχώρησης της Ελλάδας, προσέγγιση που το προηγούμενο διάστημα αντιμετώπιζαν με πολύ αλαζονικό τρόπο.

Οι σκελετοί στην ντουλάπα 

– Οι φήμες περί πραξικοπήματος


Το Βερολίνο μάλιστα ακόμη και σήμερα θεωρεί ότι χάρη στα «μαύρα ταμεία» της Siemens και τις μίζες των όπλων, ελέγχει το σύνολο του πολιτικού και οικονομικού συστήματος της Ελλάδας. 

Το «μνημονιακό» μπλόκ , ΠΑΣΟΚ , Ν.Δ έχει πολλές εμπλοκές, και σκελετούς στη ντουλάπα , για να ασκήσει διαφορετική πολιτική από αυτή που σχεδιάζουν οι Γερμανοί , πίσω από την κάλυψη της «δημοσιονομικής σύγκλησης και πειθαρχίας». 

Η ΔΗ. ΜΑΡ του Κουβέλη επίσης, έχει ήδη οργανωθεί από την ομάδα Σημίτη με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ελεγχόμενη , αφού μέσα σε αυτήν τις παραμονές της εκλογικής κατάρρευσης του ΠΑΣΟΚ , βρήκαν στέγη , αλλά απέκτησαν έλεγχο επίσης , ο πιο σκληρός πυρήνας των εκσυγχρονιστών ευρωπαίων φεντεραλιστών, εθνομηδενιστών τύπου Μπίστη και Ρεπούση.

Τον παλαιοκομματισμό το Βερολίνο τον έχει στα χέρι με δύο «λίστες». Η μία της Siemens, που συγκροτείται κατά κύριο λόγο από πολιτικούς και δημοσιογράφους , αλλά και κρατικούς λειτουργούς, χωρίς να υπολογίζουμε τους επιχειρηματίες που εμπλέκονταν στα παιχνίδια του είδους. 

Η άλλη είναι η λίστα των όπλων. Πάλι πολιτικοί και δημοσιογράφοι, αλλά στην περίπτωση αυτή και αυτό είναι το σημαντικό και στρατιωτικοί ! Αν γινόταν ένα πραξικόπημα τους επόμενους μήνες για παράδειγμα στην Ελλάδα, με τον ΣΥΡΙΖΑ πολύ ενισχυμένο και στις εκλογές της 17ης Ιουνίου, όλοι θα έστρεφαν την ματιά και τις υποψίες τους στην Αμερική. 

Λάθος …Το παιχνίδι θα το έλεγχαν οι μυστικές υπηρεσίες της Καγκελαρίας και του Παρισιού, μέσα από τα deals των όπλων. 

Το ΚΚΕ θα οργάνωνε πορείες και εκρήξεις οργής και αντίστασης με στόχο την Αμερικανική πρεσβεία στην Αθήνα και οι Γερμανογάλλοι θα έκαναν τη δουλειά τους. Θα οδηγούσαν τη χώρα σε εκλογές σύντομα και θα εκλέγονταν οι εκλεκτοί τους , για να συνεχίσουν την παράδοση της χώρας στη Γερμανία, πριν «σκάσει» το ευρώ.

Οι Κον Μπετίτ και Φίσερ

Οι Έλληνες είναι για μια φορά ακόμη απρόβλεπτοι. Σε ένα σύστημα διακυβέρνησης απόλυτα ελεγχόμενο από τις ευρωπαϊκές δυνάμεις του νέο-αποικισμού, φέρνουν στο προσκήνιο ένα κόμμα του 4%, που δεν είναι καν οι Οικολόγοι, που ελέγχονται από τον Κον Μπετίτ και του «πράσινους» του Φίσερ. 

Παράλληλα στα δεξιά της Ν.Δ εμπεδώνεται η παρουσία των Ανεξάρτητων Ελλήνων, σχηματισμός που προέκυψε δύο μήνες πριν τις εκλογές του Μαΐου από τη Ν.Δ , αλλά όχι μόνον. Γιατί έχει και την αριστερόστροφη συνιστώσα, μέσα από το Άρμα Πολιτών και αντιμνημονιακούς καθηγητές πανεπιστημίου- προσωπικότητες που σταθεροποιούν την ανατροπή του συστήματος του παλαιοκομματισμού. και του μεταπολιτευτικού διπολισμού σε ένα Αριστερό- Δεξιό εθνικού προσανατολισμού δίπολο.

Το κουτί της Πανδώρας

Με τον Τσοχατζόπουλο φυλακή και τις ατζέντες του στην εισαγγελία και τη δημοσιότητα η «ομερτά» των οπλών αρχίζει να σπάει . 

Σημειωτέον ότι από το 1999 όλες οι προμήθειες και οι μίζες, αφορούν ευρωπαϊκές η τρίτων χωρών εταιρείες και εξοπλισμούς. 

Γιατί στην Αμερική, με αυστηρότατο νόμο απαγορεύτηκαν αυτές οι μέθοδοι προώθησης των προϊόντων και εξοπλισμών. Οι αμερικανικές εταιρείες κινούνται από τότε με διακρατικού χαρακτήρα συμφωνίες και διαφανείς διαδικασίες.

Επίσης πληροφορίες επιμένουν ότι μέσα στις επόμενες μέρες θα υπάρξουν και αποκαλύψεις προσώπων , ειδικά πολιτικών – πρώην υπουργών, που βρίσκονται σε περίοπτη θέση στη Λίστα της Siemens .

Ο χρόνος μέχρι τις εκλογές είναι μακρύς και πολλά από τα ένοχα μυστικά μπορεί να δουν το φως της δημοσιότητας. 

Αυτό που πρέπει να κρατήσουμε είναι ότι η Ελλάδα είναι εγκλωβισμένη, με πολύ μεθοδικό τρόπο στην γερμανική ζώνη επιρροής και «δομικής ένταξης», με μόνη περιφερειακή διέξοδο την παράλληλη οργανική σχέση της με την Τουρκία (στρατηγική ΕΛΛΙΑΜΕΠ, Ερζερούμ), που εμπίπτει και στην Γερμανική , αλλά και την παραδοσιακή, κάπως ξεπερασμένη σήμερα αμερικανική) στρατηγική διάρθρωσης των ισορροπιών στη Μεσόγειο.

Μενέλαος Τασιόπουλος
Πηγή ATTIKA NEA
https://1greek.wordpress.com/
aorata-gegonota